fredag 28 januari 2011


            Miljö för rekreation...och meditation
Nyss hemkommen från min naprapat Lena ,och det känns vill jag lova, men inte bara illa. Efter hennes behandling av både kropp och själ känns kroppen fri och renad, samtidigt som de ömma punkterna känns ännu ömmare under några timmar. Det blir med andra ord en lugn kväll.
I morgon får jag besök av några av mina trevliga valpköpare. Tanken är att vi ska trimma och träna litet inför kommande utställningar. Kanske kan det också bli några nya bilder.
Gnistanvalparna växer och utvecklas positivt. Trevliga och sociala har de blivit. Jag hoppas att det blir några mildare dagar så att de kan börja vara ute under helgen.
Gläder mig också med Veronika och Tomas som har parat sin Nella, Poetry´s Gingerella idag. Skulle vara så roligt om de kunde få Nellanvalparna som de önskat sig så. Jag tycker också att det skulle vara så trevligt om Rutans gener kunde få leva vidare genom Nellas valpar eftersom hon är sin mor upp i dagen, både till utseende och sätt.

Rutan 11 år, Nella 4 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar